Οι προτάσεις μας



Από σήμερα ξεκινάμε τη δημοσιοποίηση των προτάσεών μας και το διάλογο, ηλεκτρονικό και δια ζώσης, πάνω σ’ αυτές. Παράλληλα, επεξεργαζόμαστε τις προτάσεις που μας έχετε στείλει. Την Παρασκευή θα δημοσιοποιήσουμε το ολοκληρωμένο πακέτο προτάσεων και θα παραχωρήσουμε Συνέντευξη Τύπου.

Ποιότητα στη διδασκαλία - Οργάνωση Σπουδών – Φοιτητικά Ζητήματα

1.Επίλυση του ζητήματος των καθυστερήσεων της διανομής συγγραμμάτων και προσπάθεια για διανομή όλων των συγγραμμάτων από έναν και μοναδικό χώρο. Ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η διαχείριση και η διανομή συγγραμμάτων ταλαιπωρεί χιλιάδες φοιτητές, προκαλεί φόρτο στις διοικητικές υπηρεσίες και εμποδίζει την αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Πιστεύουμε ότι και με την αξιοποίηση της υπηρεσίας ολοκληρωμένης διαχείρισης και διανομής συγγραμμάτων «ΕΥΔΟΞΟΣ», σύντομα θα κάνουμε πρόοδο σ’ αυτό το ζήτημα. Βλέπε και: http://eudoxus.gr/

2.Αναβάθμιση των υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Μάθησης και διερεύνηση των δυνατοτήτων αξιοποίησης του ηλεκτρονικού βιβλίου.

3.Περαιτέρω προώθηση της χρήσης νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία.

4.Θεσμοθέτηση του «Συνηγόρου του Φοιτητή» στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, στον οποίο θα μπορούν να προσφεύγουν οι φοιτητές μας σε περιπτώσεις αυθαιρεσίας, άνισης ή διακριτικής μεταχείρισης, παρενόχλησης κα.

5.Εφαρμογή του θεσμού του Συμβούλου Σπουδών σε κάθε Τμήμα και αναζήτηση τρόπων που θα εξασφαλίζουν την αποτελεσματικότητά του, στα πρότυπα του tutoring στα πανεπιστήμια του εξωτερικού. Οι Σύμβουλοι Σπουδών, σύμφωνα με την πρόβλεψη, συμβουλεύουν και υποστηρίζουν ιδίως τους πρωτοετείς φοιτητές με σκοπό να διευκολυνθεί η μετάβασή τους από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ενημερώνουν, πληροφορούν και συμβουλεύουν όλους τους φοιτητές σε θέματα σπουδών τους και της μετέπειτα επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας και καταβάλλουν κάθε ιδιαίτερη υποστηρικτική φροντίδα για φοιτητές που αντιμετωπίζουν σοβαρές οικογενειακές, προσωπικές ή άλλες δυσχέρειες στην επιτυχή ολοκλήρωση των σπουδών τους.

6.Λειτουργία του Κέντρου Συμβουλευτικής και Στήριξης Φοιτητών

7.Διασφάλιση των πόρων για τη σίτιση των φοιτητών, ώστε να μην αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα οι φοιτητές που σιτίζονται στη λέσχη μας.

8.Ενίσχυση των ανταποδοτικών υποτροφιών (για υπηρεσίες των φοιτητών μας στη βιβλιοθήκη, σε εργαστήρια, κλπ) και θεσμοθέτηση ερευνητικών υποτροφιών για προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές με ιδίους πόρους.

9.Θα προβούμε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, από κοινού με τους Προέδρους των Τμημάτων, για τη διατήρηση και την περεταίρω κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων μας, όπου χρειάζεται.


10.Παροχή κινήτρων για εκσυγχρονισμό και ποιοτική αναβάθμιση των προγραμμάτων σπουδών τόσο σε προπτυχιακό όσο και σε μεταπτυχιακό επίπεδο

11. Προσπάθεια κατάλυσης στεγανών μεταξύ των Τμημάτων για καλύτερη αξιοποίηση των μελών ΔΕΠ μέσω διαλόγου και διατμηματικής συνεργασίας. Βραχυπρόθεσμα, σε συνεργασία με τους Προέδρους των Τμημάτων, θα επιδιώξουμε τον εξορθολογισμό της χρήσης των εκπαιδευτικών μας πόρων στα ίδια μαθήματα που διδάσκονται σε διαφορετικά Τμήματα.

12.Διάλογος και μελέτη σκοπιμότητας για δημιουργία Σχολών και Τομέων.

13.Ενίσχυση της διαδικασίας της Αξιολόγησης (εσωτερικής και εξωτερικής) του Πανεπιστημίου, διεκδίκηση περεταίρω χρηματοδότησης για την αξιολόγηση και διερεύνηση των δυνατοτήτων για ψηφιακή αξιολόγηση.

14.Ενίσχυση και διεύρυνση του δικτύου ERASMUS και συνεργασία και με πανεπιστήμια των ΗΠΑ.

15.Υποστήριξη του προγράμματος LEONARDO στα πλαίσια της διεθνοποίησης και της ενίσχυσης των αποφοίτων μας στην διαδικασία επαγγελματικού προσανατολισμού.

16.Ενίσχυση των Γραφείων Διασύνδεσης και Πρακτικής Άσκησης

17.Ίδρυση Υπηρεσίας Αποφοίτων, στα πρότυπα όλων των καταξιωμένων πανεπιστημίων στον κόσμο.

18.Ηλεκτρονική υπηρεσία για την οργάνωση της ζήτησης & προσφοράς στέγασης με ειδική ιστοσελίδα που θα βοηθά τους φοιτητές μας στην αναζήτηση στέγης.

19.Συνέχιση της υφιστάμενης συνεργασίας με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος που προσφέρει προνομιακές τιμές στους φοιτητές μας και στήριξη στη θεατρική μας ομάδα. Επέκταση τέτοιου είδους συνεργασιών και με άλλους φορείς πχ. Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης. Με τον Οργανισμό Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης σκοπεύουμε να αναζητήσουμε συνεργασία και για άλλα ζητήματα του τμήματος ΜΕΤ και των φοιτητών του.
20. Καθιέρωση «Φοιτητικής Εβδομάδας» με εκδηλώσεις Λόγου, Τέχνης, Πολιτισμού και Αθλητισμού στη λήξη κάθε ακαδημαϊκού έτους.


21. Οικονομική ενίσχυση της έρευνας

22. Δημιουργία υπηρεσίας που θα λειτουργεί υποστηρικτικά στην υποβολή προτάσεων ερευνητικών προγραμμάτων

23. Ενίσχυση της Επιτροπής Ερευνών και του ΕΠΙ με κύριο στόχο την ουσιαστική στήριξη του ερευνητικού έργου των μελών ΔΕΠ

24. Ανάδειξη του επιπέδου της επιστημονικής έρευνας στο Πανεπιστήμιο μέσω της κατάρτισης και δημοσίευσης α) σειράς δεικτών που καταγράφουν την ποσότητα και ποιότητα της διεξαγόμενης έρευνας, καθώς και β) του πλήρους καταλόγου ερευνητικών δημοσιεύσεων και επιτευγμάτων. Οι δύο αυτές δημοσιεύσεις θα είναι άμεσα διαθέσιμες σε ηλεκτρονική μορφή, ώστε να αποτελέσουν ένα “who-is-who” για την ακαδημαϊκή μας κοινότητα.

25. Διατήρηση και περεταίρω βελτίωση του νέου θεσμού της χρηματοδότησης άρθρων που δημοσιεύονται σε ακαδημαϊκά περιοδικά κύρους

26. Eξασφάλιση on-line χρηματοοικονομικής πληροφόρησης (Bloomberg, Reuters), που είναι απαραίτητη για τους οικονομικούς και χρηματοοικονομικούς ερευνητές

27. Eπιδίωξη της ουσιαστικής ενίσχυσης της ανταποδοτικότητας των αυτοχρηματοδοτούμενων μεταπτυχιακών μέσω αύξησης των υποτροφιών προς τους μεταπτυχιακούς φοιτητές και βελτίωση των υποδομών που χρησιμοποιούνται απο αυτούς

28. Eπιδίωξη θεσμοθέτησης του υποχρεωτικού ‘research training’ για όλους τους υποψήφιους διδάκτορες σε όλα τα τμήματα για την ουσιαστική ποιοτική αναβάθμιση της διδακτορικής έρευνας

29. Συνέχιση των προγραμμάτων χρηματοδότησης βασικής έρευνας της ΕΕ, με βελτίωση της λειτουργίας τους στη βάση των υποδείξεων των μελών ΔΕΠ

30. Βελτίωση της χρηματοδότησης της συμμετοχής σε επιστημονικά συνέδρια

31. Βελτίωση της χρηματοδότησης υποψηφίων διδακτόρων για συμμετοχή σε επιστημονικά συνέδρια

32.Έμφαση στον επαναπροσδιορισμό των μεταπτυχιακών προγραμμάτων, ώστε να αντανακλούν τις ανάγκες της παραγωγικής δομής της ελληνικής κοινωνίας

33. Ενίσχυση της ίδρυσης διαϊδρυματικών μεταπτυχιακών με Πανεπιστήμια του εξωτερικού

34. Διάλογος για την δημιουργία Σχολής Μεταπτυχιακών Σπουδών, στο πλαίσιο της χάραξης του Στρατηγικού Σχεδίου Ανάπτυξης

35. Ανάληψη δράσεων για τη μείωση του οικολογικού αποτυπώματος της λειτουργίας του Πανεπιστημίου
36. Οριζόντιες δράσεις ώστε οι ενεργειακές μας ανάγκες να καλύπτονται το 2014 τουλάχιστον κατά 30% από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (ΑΠΕ), πχ εγκατάσταση φωτοβολταϊκών στην ταράτσα του Πανεπιστημίου.
37. Διατήρηση και επέκταση του Συστήματος Περιβαλλοντικής Διαχείρισης του Πανεπιστημίου προκειμένου να βελτιώσουμε τις συνθήκες υγιεινής και ασφάλειας εργαζομένων και φοιτητών, παραμένοντας πρωτοπόροι ως προς τις απαιτήσεις και την πιστοποίηση του EMAS
38. Περαιτέρω ένταξη στην καθημερινή λειτουργία του Πανεπιστημίου πρακτικών φιλικών προς το περιβάλλον, όπως πχ αντικατάσταση των μιας χρήσεως φακέλων στην εσωτερική αλληλογραφία με φακέλους πολλαπλών χρήσεων, εντατικοποίηση της υπάρχουσας ανακύκλωσης και επέκτασή της σε υλικά που δεν ανακυκλώνονται σήμερα
39. Προσπάθεια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της πανεπιστημιακής κοινότητας για έλλογη χρήση των συστημάτων κλιματισμού/θέρμανσης και οικονομία στην κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος
40. Εξορθολογισμός της ενεργειακής κατανάλωσης, μέσω βελτιώσεων στη μόνωση του κτιρίου, χρήσης διπλών υαλοπινάκων και χρήση λαμπτήρων χαμηλής ενεργειακής κατανάλωσης
41. Δημιουργία και συντήρηση πράσινων χώρων σε όλα τα αίθρια του Πανεπιστημίου και δημιουργία μικρού πράσινου πάρκου προς το πρώην 424 ΓΣΝΕ, πίσω απο το αμφιθέατρο 14.
42. Κίνητρα για διεύρυνση των προγραμμάτων σπουδών προς την κατεύθυνση του περιβάλλοντος
43. Υποστήριξη των εθελοντικών περιβαλλοντικών δράσεων των φοιτητών, του ΔΕΠ και των εργαζομένων, εντός και εκτός Πανεπιστημίου
44. Συνεισφορά στην περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινωνίας και συνεργασία με τοπικούς φορείς σε περιβαλλοντικές δράσεις

45. Περαιτέρω αναβάθμιση του Γραφείου Τύπου και του Γραφείου Δημοσίων και Διεθνών Σχέσεων

46. Τα δύο Γραφεία, θα συνεργάζονται στενά με τις Πρυτανικές Αρχές, αλλά και με όλα τα τμήματα, τις υπηρεσίες και τους συλλόγους του Πανεπιστημίου. Κάθε Υπηρεσία, Τμήμα ή Σύλλογος θα πρέπει να ενημερώνεται και να ενημερώνει εγκαίρως για τις δραστηριότητες και τις ανάγκες προβολής και επικοινωνίας της ανάλογης υπηρεσίας ή τμήματος, ώστε να υπάρχει συντονισμός και αποτελεσματικότητα. Καθώς, επίσης και να καταθέτει εγκαίρως προτάσεις για τον κεντρικό προγραμματισμό έτους.

47. Προβολή του Πανεπιστημίου μας, των σύγχρονων αντικειμένων σπουδών και της δουλειάς που γίνεται στις διευθύνσεις και τα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ώστε να καταφέρνουμε να προσελκύουμε τους άριστους μαθητές.
48. Προβολή των ξεχωριστών Υπηρεσιών του Πανεπιστημίου και των δράσεών τους

49. Προώθηση των Μεταπτυχιακών προγραμμάτων και των Προγραμμάτων Εξειδίκευσης

50. Δημοσίευση ενός καταλόγου ειδικών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας όπου θα καταγράφονται τα Μέλη ΔΕΠ και τα επιστημονικά τους ενδιαφέροντα, με σκοπό να υπάρχουν ανά αντικείμενο στην ιστοσελίδα μας, ώστε το Πανεπιστήμιό μας να καταστεί πηγή αναζήτησης ειδικών απο τα ΜΜΕ.

51. Έγκαιρη κατάρτιση ετήσιου προγράμματος εκδηλώσεων σύμφωνα με τους στόχους και τον προϋπολογισμό του πανεπιστημίου

52. Ανανέωση της έκδοσης Πανεπιστημιακά, της ιστοσελίδας μας και των κεντρικών εντύπων του Πανεπιστημίου

53. Δημιουργία ιστολογίου (blog) με την ευθύνη του Γραφείου Προβολής και Επικοινωνίας, όπου θα προβάλλεται η καθημερινή ζωή του Πανεπιστημίου.

54. Eπίσημη παρουσία στα νέα μέσα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τα οποία επικοινωνούν κατα κόρον οι νέοι σήμερα Youtube facebook, twitter, flickr

55. Συμμετοχή σε Εκθέσεις και στην παρουσία σε εκδηλώσεις, δραστηριότητες άλλων φορέων

56. Δημιουργία φακέλου χορηγιών. Ο φάκελος χορηγιών θα περιλαμβάνει το ετήσιο πρόγραμμα εκδηλώσεων, δράσεων, στόχων του Πανεπιστημίου, το ιστορικό του, υλικό από παλαιότερες δράσεις και θα απευθύνεται σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς που θα μπορούσαν να στηρίξουν τις δράσεις μας και τους φοιτητές μας.

Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας χρειάζεται την υποστήριξη μιας ολοκληρωμένης και δυναμικής στρατηγικής προβολής και επικοινωνίας. Δεν επιδιώκουμε όμως επικοινωνιακή πολιτική χωρίς ουσία. Θέλουμε να αναγνωρίζεται το όνομά του Πανεπιστημίου μας στην Ελλάδα και το εξωτερικό για τα αντικείμενα σπουδών του Πανεπιστημίου, την οργάνωση και την ομαλή λειτουργία του την διασύνδεση και τη συνεργασία με τους φορείς, την πόλη και την κοινωνία της Θεσσαλονίκης, της ευρύτερης Μακεδονίας και της χώρας.

Είμαστε ένα σύγχρονο και δυναμικό Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα με αντικείμενα αιχμής και αξιόλογο ανθρώπινο δυναμικό. Θα πρέπει να δείξουμε μεγαλύτερη εξωστρέφεια, να αναδείξουμε τη δουλειά και τους στόχους μας και να διεκδικήσουμε ένα σημαντικό ρόλο στις εκπαιδευτικές, επιστημονικές και κοινωνικές εξελίξεις.

Χρειάζεται να ενδυναμώσουμε και να διευρύνουμε τους δεσμούς του Πανεπιστημίου με την κοινωνία, με οικονομικούς, πολιτικούς και πολιτιστικούς φορείς, με τους μαθητές και αυριανούς φοιτητές μας, καθώς και με μέλη της ευρύτερης ακαδημαϊκής κοινότητας. Η διεύρυνση των σχέσεων και η ενδυνάμωση του ρόλου του Πανεπιστημίου θα πρέπει να έχει τοπικό, πανελλήνιο και κατά περίπτωση διεθνή χαρακτήρα. Η καθιέρωση του Πανεπιστημίου ως πρωτοπόρου στα αντικείμενα του, θα φέρει τους καλύτερους διδάσκοντες και φοιτητές. Θα δώσει μια νέα δυναμική στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και την ευκαιρία για ακόμη μεγαλύτερη συμμετοχή στη διαμόρφωση των εξελίξεων, για ζήτηση συμβουλευτικής συνδρομής σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, και ΜΜΕ, ακόμη και για εξεύρεση πόρων μέσω χορηγιών και Δωρεών. Θα καταστήσει το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας ισχυρό θεσμό.

Πλεονεκτήματα του Πανεπιστημίου είναι τα σύγχρονα αντικείμενα σπουδών του, οι δυνατότητες της διασύνδεσής του με την κοινωνία, με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, με τους οικονομικούς φορείς και τις επιχειρήσεις, αλλά και την κοινωνία των πολιτών. Αναλογιζόμενοι τη συχνότητα με την οποία επαναλαμβάνονται λέξεις όπως μάνατζμεντ, μάρκετινγκ, οικονομία, τεχνολογία, πληροφορική, Βαλκάνια, Ευρωπαϊκή Ένωση, πολιτική, περιβάλλον, εκπαιδευτική πολιτική, ΑΜΕΑ, μουσική μπορούμε να πούμε ότι τα αντικείμενα με τα οποία ασχολούμαστε στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας βρίσκονται κάθε μέρα στην πρώτη σελίδα. Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας μπορεί να «φτιάχνει» κάθε μέρα την πρώτη σελίδα.

Αυτή τη δυναμική πρέπει να αξιοποιήσει το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας στη στρατηγική της προβολή και της επικοινωνίας, αλλά και στο πλαίσιο της γενικότερης στρατηγικής του για τη συμβολή στην ανάπτυξη της περιφέρειάς μας και της χώρας. Το μεσαίο μέγεθος του Πανεπιστημίου που του επιτρέπει την ευελιξία και οι συνεχείς δραστηριότητες του αποτελούν βοηθητικά στοιχεία για μια δυναμική πολιτική εξωστρέφειας. Η στρατηγική προβολής και επικοινωνίας πρέπει να αναδεικνύει το Πανεπιστήμιο πανελλαδικά, αλλά αρχικά πρέπει να βοηθήσει ώστε το Πανεπιστήμιο να παγιώσει τη θέση του στην πόλη της Θεσσαλονίκης και να διασυνδεθεί με τους θεσμούς, πχ Δήμος, Νομαρχία, Λιμάνι, Πολιτιστικοί Θεσμοί, όπως το Φεστιβάλ Κινηματογράφου, το ΚΘΒΕ, τα πολλά μουσεία της πόλης, το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης κλπ, τους παραγωγικούς φορείς κλπ. τα χαρακτηριστικά και τους στόχους της πόλης μας.

56. Διερεύνηση δυνατοτήτων αγοράς κτιρίου και εξοπλισμού μέσω πόρων του ΠΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας για την κάλυψη των στεγαστικών αναγκών Τμημάτων με οξυμένα προβλήματα και ιδιαίτερες ανάγκες.
57. Συνέχεια των διεκδικήσεων για την υλοποίηση των δεσμεύσεων ως προς την παραχώρηση χώρων του πρώην 424 ΓΣΝΕ στο Πανεπιστήμιό μας
58. Υπογραφή συμβολαίου ιδιοκτησίας παραχωρούμενης έκτασης με τον Δήμο Θερμαϊκού, και συνέχιση της προσπάθειας για την παραχώρηση έκτασης από τον Δήμο Μίκρας και την ΕΡΤ ΑΕ
59. Μέριμνα για βελτίωση της στέγασης του τμήματος ΜΕΤ
60. Εγκατάσταση θυρών με ηχομόνωση στα αμφιθέατρα και αίθουσες διδασκαλίας, ώστε να μην παρενοχλείται η διεξαγωγή μαθημάτων και εξετάσεων από την παρουσία κόσμου στον περιβάλλοντα χώρο
61. Βάψιμο του κτιρίου με διαφορετικά χρώματα ανά όροφο και πύργο ώστε αφ’ ενός να εξαλειφθεί η «γκρι μονοτονία» που υπάρχει σήμερα, αφετέρου να καταστεί ο προσανατολισμός ευκολότερος.
62. Ανάρτηση πινάκων ανά όροφο δίπλα στα ασανσέρ με τα ονόματα του προσωπικού και των μελών ΔΕΠ του ορόφου και τον αντίστοιχο αριθμό γραφείου προκειμένου να διευκολυνθεί η πρόσβαση των φοιτητών και των επισκεπτών
63. Αδιαπραγμάτευτη στάση στην τήρηση των δεσμεύσεων του ΜΕΤΡΟ σε σχέση με την ασφάλεια τόσο των κτιριακών μας υποδομών, όσο και την καλύτερη εξυπηρέτηση της Πανεπιστημιακής κοινότητας.
64. Εξωραϊσμός των εξωτερικών χώρων.
65. Επεξεργασία και βελτίωση σχεδίου εκκένωσης του κτιρίου σε περίπτωση ανάγκης
66. Διαρκής έλεγχος και εκσυγχρονισμός του συστήματος πυρασφάλειας
67. Διατήρηση της σύμβασης για την παραμονή ιατρού στο Πανεπιστήμιο
68. Διατήρηση της σύμβασης για την παρουσία τεχνικού ασφαλείας στο κτήριο
69. Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της πανεπιστημιακής κοινότητας για την πρόληψη κλοπών και φθορών στους χώρους του πανεπιστημίου
70. Αδιαπραγμάτευτη στάση στο αυθύπαρκτο και την αυτοτέλεια του Πανεπιστημίου
71. Εισαγωγή της ψηφιοποίησης και της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης παντού: ανάπτυξη ενός Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος (ERP) διαχείρισης των διαδικασιών κάθε οργανικού τμήματος του Πανεπιστημίου μας, που θα φθάνει έως το επίπεδο των γραμματειών των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών προγραμμάτων
72. Σύγκλιση της Ώρας του Πρύτανη ανά τακτά χρονικά διαστήματα για ανοιχτό διάλογο με όλη την πανεπιστημιακή κοινότητα
73. Σύγχρονη, σταθερή και αποτελεσματική διοίκηση
74. Διεκδίκηση της μέγιστης δυνατής χρηματοδότησης
75. Βέλτιστη αξιοποίηση και χρηστή διαχείριση των πόρων, με ανάλυση της αποτελεσματικότητας των δαπανών
76. Κατάρτιση προϋπολογισμού τμημάτων και μερική αποκέντρωση των δαπανών
77. Πλήρης αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού με όρους αξιοκρατίας
78. Απόλυτη Διαφάνεια και λογοδοσία στη διαχείριση των οικονομικών πόρων
79. Αξιοποίηση της περιουσίας του Πανεπιστημίου και Ανταποδοτικότητα παντού.
80. Καταπολέμηση της γραφειοκρατίας εντός του Πανεπιστημίου
81. Διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του ιδρύματος καθημερινά
82. Ολοκλήρωση Σύνταξης Εσωτερικού Κανονισμού
83. Διαμόρφωση ενός υγιούς ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και μιας ζωντανής πανεπιστημιακής κοινότητας
84. Εκπόνηση και εφαρμογή κώδικα δεοντολογίας για τα μέλη ΔΕΠ
85. Αδιαπραγμάτευτη στάση σε θέματα ασφάλειας, αξιοπρέπειας και σεβασμού των δικαιωμάτων όλων των εργαζομένων
86. Διασφάλιση όλων των θέσεων εργασίας, και αύξησή τους όπου υπάρχουν ανάγκες ακόμη και με ίδιους πόρους
87. Πλήρωση της θέσης του Γενικού Γραμματέα του Πανεπιστημίου
88. Ολοκλήρωση και δημοσίευση του νέου Οργανισμού Λειτουργίας του Πανεπιστημίου που θα αποτυπώνει τις υφιστάμενες διαδικασίες και ροές ανά διεύθυνση καθώς και τα καθήκοντα της κάθε θέσης
89. Ορθολογική κατανομή του διοικητικού προσωπικού και πλήρωση θέσεων που είναι νευραλγικής σημασίας για την απρόσκοπτη λειτουργία των υπηρεσιών του Πανεπιστήμιου.
90. Έμφαση στη διοικητική και τεχνική υποστήριξη των Τμημάτων.
91. Διαρκής επιμόρφωση και Δια Βίου Μάθηση για τους εργαζομένους του Πανεπιστημίου
92. Ενσωμάτωση της βιβλιοθήκης στην εκπαιδευτική διαδικασία, κυρίως στο Προπτυχιακό
93. Διαρκής ενίσχυση της Βιβλιοθήκης και διατήρηση της πρόσβασης σε ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων και ηλεκτρονικά περιοδικά ακόμη και με ίδιους πόρους
94. Ανάπτυξη της «Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» και βελτίωση της λειτουργικότητας της
95. Προώθηση της συνεργασίας με το Εθνικό Οπτικοακουστικό Αρχείο
96.Προγράμματα βιβλιογραφικής εκπαίδευσης στους προπτυχιακούς & μεταπτυχιακούς φοιτητές και στους υποψήφιους διδάκτορες σε σταθερή βάση στην αρχή κάθε έτους
97. Προώθηση και υποστήριξη της πλατφόρμας που καθιστά δημοσιεύσεις σε κατά τα άλλα «κλειστά» περιοδικά (με συνδρομή) διαθέσιμες ελεύθερα