Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

Οι προτάσεις μας: Προβολή και Επικοινωνία



45. Περαιτέρω αναβάθμιση του Γραφείου Τύπου και του Γραφείου Δημοσίων και Διεθνών Σχέσεων

46. Τα δύο Γραφεία, θα συνεργάζονται στενά με τις Πρυτανικές Αρχές, αλλά και με όλα τα τμήματα, τις υπηρεσίες και τους συλλόγους του Πανεπιστημίου. Κάθε Υπηρεσία, Τμήμα ή Σύλλογος θα πρέπει να ενημερώνεται και να ενημερώνει εγκαίρως για τις δραστηριότητες και τις ανάγκες προβολής και επικοινωνίας της ανάλογης υπηρεσίας ή τμήματος, ώστε να υπάρχει συντονισμός και αποτελεσματικότητα. Καθώς, επίσης και να καταθέτει εγκαίρως προτάσεις για τον κεντρικό προγραμματισμό έτους.

47. Προβολή του Πανεπιστημίου μας, των σύγχρονων αντικειμένων σπουδών και της δουλειάς που γίνεται στις διευθύνσεις και τα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ώστε να καταφέρνουμε να προσελκύουμε τους άριστους μαθητές.

48. Προβολή των ξεχωριστών Υπηρεσιών του Πανεπιστημίου και των δράσεών τους

49. Προώθηση των Μεταπτυχιακών προγραμμάτων και των Προγραμμάτων Εξειδίκευσης

50. Δημοσίευση ενός καταλόγου ειδικών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας όπου θα καταγράφονται τα Μέλη ΔΕΠ και τα επιστημονικά τους ενδιαφέροντα, με σκοπό να υπάρχουν ανά αντικείμενο στην ιστοσελίδα μας, ώστε το Πανεπιστήμιό μας να καταστεί πηγή αναζήτησης ειδικών απο τα ΜΜΕ.

51. Έγκαιρη κατάρτιση ετήσιου προγράμματος εκδηλώσεων σύμφωνα με τους στόχους και τον προϋπολογισμό του πανεπιστημίου

52. Ανανέωση της έκδοσης Πανεπιστημιακά, της ιστοσελίδας μας και των κεντρικών εντύπων του Πανεπιστημίου

53. Δημιουργία ιστολογίου (blog) με την ευθύνη του Γραφείου Προβολής και Επικοινωνίας, όπου θα προβάλλεται η καθημερινή ζωή του Πανεπιστημίου.

54. Eπίσημη παρουσία στα νέα μέσα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τα οποία επικοινωνούν κατα κόρον οι νέοι σήμερα Youtube facebook, twitter, flickr

55. Συμμετοχή σε Εκθέσεις και στην παρουσία σε εκδηλώσεις, δραστηριότητες άλλων φορέων

56. Δημιουργία φακέλου χορηγιών. Ο φάκελος χορηγιών θα περιλαμβάνει το ετήσιο πρόγραμμα εκδηλώσεων, δράσεων, στόχων του Πανεπιστημίου, το ιστορικό του, υλικό από παλαιότερες δράσεις και θα απευθύνεται σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς που θα μπορούσαν να στηρίξουν τις δράσεις μας και τους φοιτητές μας.

Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας χρειάζεται την υποστήριξη μιας ολοκληρωμένης και δυναμικής στρατηγικής προβολής και επικοινωνίας. Δεν επιδιώκουμε όμως επικοινωνιακή πολιτική χωρίς ουσία. Θέλουμε να αναγνωρίζεται το όνομά του Πανεπιστημίου μας στην Ελλάδα και το εξωτερικό για τα αντικείμενα σπουδών του Πανεπιστημίου, την οργάνωση και την ομαλή λειτουργία του την διασύνδεση και τη συνεργασία με τους φορείς, την πόλη και την κοινωνία της Θεσσαλονίκης, της ευρύτερης Μακεδονίας και της χώρας.


Είμαστε ένα σύγχρονο και δυναμικό Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα με αντικείμενα αιχμής και αξιόλογο ανθρώπινο δυναμικό. Θα πρέπει να δείξουμε μεγαλύτερη εξωστρέφεια, να αναδείξουμε τη δουλειά και τους στόχους μας και να διεκδικήσουμε ένα σημαντικό ρόλο στις εκπαιδευτικές, επιστημονικές και κοινωνικές εξελίξεις.

Χρειάζεται να ενδυναμώσουμε και να διευρύνουμε τους δεσμούς του Πανεπιστημίου με την κοινωνία, με οικονομικούς, πολιτικούς και πολιτιστικούς φορείς, με τους μαθητές και αυριανούς φοιτητές μας, καθώς και με μέλη της ευρύτερης ακαδημαϊκής κοινότητας. Η διεύρυνση των σχέσεων και η ενδυνάμωση του ρόλου του Πανεπιστημίου θα πρέπει να έχει τοπικό, πανελλήνιο και κατά περίπτωση διεθνή χαρακτήρα. Η καθιέρωση του Πανεπιστημίου ως πρωτοπόρου στα αντικείμενα του, θα φέρει τους καλύτερους διδάσκοντες και φοιτητές. Θα δώσει μια νέα δυναμική στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και την ευκαιρία για ακόμη μεγαλύτερη συμμετοχή στη διαμόρφωση των εξελίξεων, για ζήτηση συμβουλευτικής συνδρομής σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, και ΜΜΕ, ακόμη και για εξεύρεση πόρων μέσω χορηγιών και Δωρεών. Θα καταστήσει το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας ισχυρό θεσμό.


Πλεονεκτήματα του Πανεπιστημίου είναι τα σύγχρονα αντικείμενα σπουδών του, οι δυνατότητες της διασύνδεσής του με την κοινωνία, με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, με τους οικονομικούς φορείς και τις επιχειρήσεις, αλλά και την κοινωνία των πολιτών. Αναλογιζόμενοι τη συχνότητα με την οποία επαναλαμβάνονται λέξεις όπως μάνατζμεντ, μάρκετινγκ, οικονομία, τεχνολογία, πληροφορική, Βαλκάνια, Ευρωπαϊκή Ένωση, πολιτική, περιβάλλον, εκπαιδευτική πολιτική, ΑΜΕΑ, μουσική μπορούμε να πούμε ότι τα αντικείμενα με τα οποία ασχολούμαστε στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας βρίσκονται κάθε μέρα στην πρώτη σελίδα. Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας μπορεί να «φτιάχνει» κάθε μέρα την πρώτη σελίδα.


Αυτή τη δυναμική πρέπει να αξιοποιήσει το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας στη στρατηγική της προβολή και της επικοινωνίας, αλλά και στο πλαίσιο της γενικότερης στρατηγικής του για τη συμβολή στην ανάπτυξη της περιφέρειάς μας και της χώρας. Το μεσαίο μέγεθος του Πανεπιστημίου που του επιτρέπει την ευελιξία και οι συνεχείς δραστηριότητες του αποτελούν βοηθητικά στοιχεία για μια δυναμική πολιτική εξωστρέφειας. Η στρατηγική προβολής και επικοινωνίας πρέπει να αναδεικνύει το Πανεπιστήμιο πανελλαδικά, αλλά αρχικά πρέπει να βοηθήσει ώστε το Πανεπιστήμιο να παγιώσει τη θέση του στην πόλη της Θεσσαλονίκης και να διασυνδεθεί με τους θεσμούς, πχ Δήμος, Νομαρχία, Λιμάνι, Πολιτιστικοί Θεσμοί, όπως το Φεστιβάλ Κινηματογράφου, το ΚΘΒΕ, τα πολλά μουσεία της πόλης, το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης κλπ, τους παραγωγικούς φορείς κλπ. τα χαρακτηριστικά και τους στόχους της πόλης μας,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου